جاقفلی کرکره برقی – بررسی ویژگی ها و مزایای جاقفلی کرکره اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
موتور کرکره برقی
موتور کرکره برقی و هرآنچه که باید از انواع موتور کرکره برقی بدانید!
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
نمایش همه

راه بند جمع شونده – نصب راه بند جمع شونده

راه بند جمع شونده

راه بند جمع شونده

راه بند جمع شونده و نصب این راه بند در مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت انجام می شود. مجموعه ما دارای سال ها تجربه و تخصص در راه‌اندازی و نصب راه بند های متنوع می باشد. همه راه بند های اهرمی، ستونی و … جزو جمع شونده ها هستند. ایمن صنعت در خصوص نصب دوربین مداربسته، نصب کرکره برقی، نصب جک درب اتوماتیک، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب شیشه ای سکوریت، نصب درب ریلی و … هم تخصص دارد و تمامی ابزار های حفاظتی و نظارتی را در تهران و حومه های تهران اجرا و راه‌اندازی می کند.

راه بند جمع شونده چیست؟

از انواع راهبند جمع شونده در بیشتر سازمان ها و پارکینگ ها امنیت برای کنترل رفت و آمدهای متعدد استفاده کرد. راه بند های جمع شونده دارای گیربکس و موتور هستند که انواع آنها به این شکل در بازار عرضه می شود. در صورتی که در اوایل راه بند ها فقط به شکل یک میله یا زنجیر بود ولی به مرور زمان گسترش یافت و امروزه هر کدام از انواع راهبند جمع شونده با توجه به شرایط جایی که قرار است نصب شود، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع راه بند با استفاده از یک ریموت کار می کند و این کار را نگهبان آن سازمان یا ساختمان انجام می دهد. این که در مکان های مختلف چه نوع راه بندی نصب شود به عامل عرض ورودی بستگی دارد.

انواع راه بند جمع شونده :

  • راهبند الکترومکانیک
  • راهبند الکتروهیدرولیک
  • راه بند اهرمی
  • راه بند ستونی
راه بند جمع شونده

راه بند جمع شونده

نصب راه بند اهرمی :

این نوع از راه بند ها شامل دو قسمت هستند، یک ستون عمودی به طول یک متر که در زمین نصب شده است و یک اهرم به طول ۸-۲ متر که به صورت افقی روی ستون نصب می گردد. مدل های راه بند اهرمی معمول ترین و متداول ترین در نوع خود بوده و این قیمت راه بند مناسب تر است. نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت‌ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابرایننصب راه بند باید با دقت فراوان انجام گردد

نصب راه بند ستونی :

راهبند ستونی یا بولارد برای جهت جلوگیری از حملات تروریستی و انتحاری از طریق وسایل نقلیه سنگین (بالای ۱۰ تن) و سرعت بالا (بالای ۹۰ کیلومتر) کاربرد دارد. این نوع راهبند شامل یک استوانه فولادی می باشد که به کمک یک سیستم محرک خطی به سمت بالا و پایین حرکت می کند. کل مجموعه استوانه متحرک و سیستم محرک درون یک گودال در داخل زمین قرار داده می شود و عملکرد سیستم محرک از طریق مدار فرمان که در اتاق کنترل نصب شده هدایت می شود.

نصب راه بند الکترومکانیک :

راه بندهای الکترومکانیک دارای یک موتور الکتریکی می باشد. نیروی خروجی شفت موتور وارد یک جعبه دنده (گیربکس) می شود تا از طریق آن نسبت قدرت و سرعت شفت متحرک تنظیم شود. مرکز دوران میله راهبند دارای یک سوراخ دندار بوده که بر روی شفت خروجی جعبه دنده متصل می شود. از این طریق زنجیره انتقال قدرت کامل شده و نیروی محرک موتور به میله راه بند منتقل می شود.

نصب راه بند الکتروهیدرولیک :

راه بند هیدرولیکی برای تردد های بالا و یا نامحدود ساخته شده اند. سیستم کارکرد این نوع راه بندها شباهت بسیاری با راهبندهای الکترومکانیکی دارند با این تفاوت که موتور این دستگاه از روغن برای بالا و پایین بردن بوم استفاده می کند که هم استهلاک دستگاه بسیار پایین می آید و هم سرعت کارکرد می تواند بسیار بالا رود. راهبند هیدرولیکی را می توان برای عوارضی و پارکینگ هایی با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار داد، جایی که مدلهای الکترومکانیکی شاید نتوانند بیش از چند روز دوام آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *